Servicedesk / werkplekbeheer

Wanneer de ondersteuning of zelfs complete overname van uw IT-afdeling nodig is, staat Felton voor u klaar; binnen maximaal één werkdag of zelfs binnen een paar uur. Wij zijn gespecialiseerd in gecentraliseerde, gevirtualiseerde IT-infrastructuren, met name Microsoft en Citrix.

Felton zorgt voor een zo geruisloos mogelijke (tijdelijke) overname van uw servicedesk en verzekert de continuïteit en professionaliteit van de IT-ondersteuning aan uw eindgebruikers. De specialisten van Felton zorgen vanuit het Mediapark in Hilversum voor de monitoring, het onderhoud en de nodige updates op uw IT-omgeving.

Een Service Level Agreement geeft aan welk kwaliteitsniveau de klant verwacht van de ondersteunings- en onderhoudsdiensten die Felton verricht. Elke overeenkomst is klant specifiek, afhankelijk van de omgeving en de behoeftes van de klant. Maar ze hebben een ding gemeenschappelijk: het uitbesteden aan Felton van alle werkzaamheden die nodig zijn om het netwerk te monitoren. Dit gebeurt in goed vertrouwen en door regelmatige rapportage houden de klanten controle over hun infrastructuur. De Service Level Agreement is helder voor u als klant, voor de medewerkers van Felton is het een van de doelstelling om te excelleren in naleving van de Service Level Agreement.

Felton